Kill for Hell
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Kill for Hell

I'll kill all my enemies in the name of the Hell

AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)

In jos 
2 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3
AutorMesaj
Rina

Rina

Data de înscriere : 31/12/2009

Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 3 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 5:59 pm

-Asta e o consolare sau un compliment?
Sus In jos
Reiji

Reiji

Varsta : 27
Localizare : In stafundurile iadului...

Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 3 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 6:01 pm

-Un compliment,normal!zic eu chicotind.
Sus In jos
http://carnage.zforum.biz/forum.htm
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 3 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 6:06 pm

Am aprobat din cap, chicotind. Imedita l-am stropit, jucausa
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 3 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 6:07 pm

Am bagat-o cu capul in apa razand.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 3 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 6:13 pm

Am inceput sa dau din maini incercand sa il lovesc
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 3 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 6:14 pm

Am intrat sub apa tragand-o de picioare,lipind-o de mine.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 3 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 6:24 pm

Am zambit, lipindu-mi talia de a lui.
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 3 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 6:25 pm

Am sarutat-o apasat.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 3 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 6:32 pm

I-am raspuns la sarut, jucandu-ma cu parul lui
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 3 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 6:36 pm

Mi-am strecurat limba in gura ei.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 3 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 6:42 pm

I-am atins limba
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 3 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 6:54 pm

Cand am simtit ca nu mai am aer am rupt sarutul si am iesit la suprafata.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 3 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 6:56 pm

Am facut si eu la fel, asezandu-ma pe "scarile" din piatra de la lac
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 3 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 6:58 pm

Am iesit din apa.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 3 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 7:00 pm

Mi-am aranjat parul, legandu-mi doua codite
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 3 I_icon_minitimeMar Ian 26, 2010 5:35 pm

M-am intins pe iarba privind cerul.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 3 I_icon_minitimeMar Ian 26, 2010 9:43 pm

-Reiji... Ma placi? am intrebat absenta, nici nu stiam de ce mai pusesem intrebarea
Sus In jos
Continut sponsorizat

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 3 I_icon_minitime

Sus In jos

Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)
Sus 
Pagina 3 din 3Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3
 Subiecte similare
-
» My room
» My room[Alisia]
» Tot ce e interzis e placut(Ai's room)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Kill for Hell :: HELL :: Casa :: Camerele-
Mergi direct la: