Kill for Hell
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Kill for Hell

I'll kill all my enemies in the name of the Hell

AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)

In jos 
2 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3  Urmatorul
AutorMesaj
Reiji

Reiji

Data de înscriere : 31/12/2009
Varsta : 27
Localizare : In stafundurile iadului...

Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitimeMar Ian 12, 2010 2:03 pm

-Sincer,chiar nu stiu!Cine stie,poate a fost scris undeva sa ne intalnim!zic eu apoi incep sa rad.Scuze,uneori sunt mai melancolic!adaug razand.
Sus In jos
http://carnage.zforum.biz/forum.htm
Rina

Rina

Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitimeMier Ian 13, 2010 9:50 am

Am rosit usor, punandu-mi mainile pe obraji, si unghiile pe buze. Era un tic cand roseam
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitimeJoi Ian 14, 2010 5:48 am

Se freca la ceafa jenat.Era de-a dreptul penibil cand incepea sa vorbeasca despre destin soarta si mai stie el ce.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitimeJoi Ian 14, 2010 9:25 am

Am chicotit usor, priviindu-l.
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitimeVin Ian 15, 2010 6:10 am

Se uita la fata incepand sa rada.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitimeVin Ian 15, 2010 10:29 am

-Ce este? am intrebat, tresarind
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitimeSam Ian 16, 2010 6:05 am

-Nu stiu,mi-am amintit de sora mea!Semena foarte mult cu tine!
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitimeSam Ian 16, 2010 6:58 pm

Am zambit, ducandu-mi mana la ceafa
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitimeLun Ian 18, 2010 5:05 pm

-Ma rog,numai ca ea este mai zapacita!zic eu razand.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitimeLun Ian 18, 2010 6:32 pm

-Ohh stai ca nu m-ai vazut pe mine cand e soare...
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitimeMar Ian 19, 2010 5:36 am

Incepu sa rada.
-Asta a fost atre!zic eu razand.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitimeMar Ian 19, 2010 8:38 am

Am pus botul in gluma.
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitimeJoi Ian 21, 2010 5:14 pm

-Esti asa dw sweet cand faci asta!zic eu facandu-i cu ochiul.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitimeJoi Ian 21, 2010 7:01 pm

Am zambit, dand din cap in semn de multumesc
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 5:59 am

-Mergem sa ne plimbam?intreb eu.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 1:17 pm

-Da, sigur! Tu alegi locul. am spus, zambiind larg
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 5:37 pm

-Pay profitand de faptul ca este seara,o plimbare la lac poate chiar si o baie nu ar strica!Ce zici?
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 5:43 pm

-Ok! i-am spus, neabtinandu-ma sa nu zambec. Mi-am lasat privrea spre trotuar, nu era nimeni
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 5:45 pm

Ranji fericit.Avea nevoie de o baie in lac.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 5:50 pm

Numai puteam sa rezist, imi era prea cald. L-am prins de mana, tragandu-l dupa mine
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 5:51 pm

La inceput fu mirat apoi se lasa condus de fata.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 5:53 pm

Imdiat am ajuns acolo. Luna se olindea intr-un mod ciudat in apa, insa nu mi-a pasat
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 5:55 pm

O lua in brate si fugi in apa.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 5:57 pm

Ahh ce rece era... Ma luase prin surprindere. Si acum eram si uda toata.
-Off hainele mele. am zis incercand sa par suparata
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitimeSam Ian 23, 2010 5:58 pm

-Eh,lasa arati mai bine asa!zic eu.
Sus In jos
Continut sponsorizat

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) - Pagina 2 I_icon_minitime

Sus In jos

Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)
Sus 
Pagina 2 din 3Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» My room
» My room[Alisia]
» Tot ce e interzis e placut(Ai's room)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Kill for Hell :: HELL :: Casa :: Camerele-
Mergi direct la: