Kill for Hell
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Kill for Hell

I'll kill all my enemies in the name of the Hell

AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)

In jos 
2 participanți
Mergi la pagina : 1, 2, 3  Urmatorul
AutorMesaj
Rina

Rina

Data de înscriere : 31/12/2009

Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) Empty
MesajSubiect: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitimeJoi Dec 31, 2009 9:44 am

M-am ridicat de pe pat si m-am intins, mergand apoi spre geam. M-am frecat la ochi, era seara. Iar am adormit
Sus In jos
Reiji

Reiji

Varsta : 27
Localizare : In stafundurile iadului...

Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) Empty
MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitimeJoi Dec 31, 2009 10:07 am

Am batut usor la usa.
Sus In jos
http://carnage.zforum.biz/forum.htm
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitimeJoi Dec 31, 2009 10:09 am

Am mers la usa si am deschis-o larg, zambiind.
-Hello!
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitimeLun Ian 04, 2010 6:35 am

Am zambit.
-Salut!zic eu zambind larg.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitimeLun Ian 04, 2010 10:21 am

-Presupun... Intra! am zis, deschizand usa larg
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitimeMar Ian 05, 2010 7:00 am

-Eu sunt Reiji,Rey mai pe scurt!zic eu zambind.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitimeMar Ian 05, 2010 8:44 am

-Incantata, Rey-kun, eu sunt Rina! Te servesc cu ceva?
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitimeMar Ian 05, 2010 9:26 pm

-Ceva alcool ar merge!zic eu zambind.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitimeMar Ian 05, 2010 9:29 pm

Am dat din cap, mergand spre mini-bar, scotand o sticla de whisky. Am turnat intr-un pahar mic bautura, apoi dandui-o
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitimeMar Ian 05, 2010 9:33 pm

M-am asezat pe canapea privind in jur.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitimeMar Ian 05, 2010 9:35 pm

Mi-am sprijinit fundul de manerul canapelei, lasandu-ma sa cad pe spate
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitimeMar Ian 05, 2010 9:37 pm

-Deci cati ani ai?intreb eu.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitimeMar Ian 05, 2010 9:41 pm

-16 ani, am zis usor suparata, nu imi placea ca eram asa mica
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitimeMar Ian 05, 2010 9:53 pm

-Wow,cam mica!zic eu.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitimeMar Ian 05, 2010 9:55 pm

-Te rog, nu spune asta. i-am spus, incercand sa nu ma enervez
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitimeMar Ian 05, 2010 10:17 pm

-He he,scuze!zic eu ranjind.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitimeMar Ian 05, 2010 10:44 pm

-Scuze, dar nu-mi place sa mi se spuna ca sunt mica
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitimeMar Ian 05, 2010 10:46 pm

-Scuze,greseala mea!Nu am stiut!zic eu.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitimeMier Ian 06, 2010 11:36 am

-Tu ai 22, nu? l-am intrebat, priviind ceva deasupra capului sau, ce probabil doar eu vedeam
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitimeJoi Ian 07, 2010 6:13 am

-Aham!zic eu dand din cap aprobator.Dar nu ma laud!adaug.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitimeJoi Ian 07, 2010 9:18 am

Am ridicat din spranceana, apoi incepand sa rad.
"E dragut..."
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitimeSam Ian 09, 2010 5:52 am

Ranji.Scoase limba la fata apoi se uita la fereastra.
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitimeSam Ian 09, 2010 11:54 am

Mi-am ridicat capul, priviind prinsa tavanul.
-Rina...Reiji...R!
Sus In jos
Reiji

Reiji

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitimeMar Ian 12, 2010 6:19 am

Se uita la fata apoi chicoti.
-Avem aceeasi initiala!Cred ca inseamna ceva,nu?
Sus In jos
Rina

Rina

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitimeMar Ian 12, 2010 9:21 am

-Ce sa insemne? am intrebat, facand ochii mari, curioasa
Sus In jos
Continut sponsorizat

MesajSubiect: Re: Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)   Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room) I_icon_minitime

Sus In jos

Stay! Offf you get! ~ This is night, and cold, and ... here is me (Rina's room)
Sus 
Pagina 1 din 3Mergi la pagina : 1, 2, 3  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» My room
» My room[Alisia]
» Tot ce e interzis e placut(Ai's room)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Kill for Hell :: HELL :: Casa :: Camerele-
Mergi direct la: